Sobre nusatros

Este blog va empecipiar en 2008 en la escuela  Asunción Pañart de L’Ainsa, un centro que fa clases d’aragonés dende 1997.

Dende el curso 2010-2011 basta el 2013-2014, el blog ha enseñau el troballo en las clases d’aragonés d’es borches del C.R.A. Cinca-Cinqueta. En estes lugars encara emplegan de cutio l’aragonés en la carrera, guardando las suyas variedaz: el chistavín, el belsetán y l’aragonés de baixo penas. La nuestra intención ye darle un espacio d’espresión al aragonés en internet, ta promoverlo y amés, que toz aquels que quieran conoixer una miqueta esta luenga en periglo de desaparición, puedan ferlo.

En el curso 2014-2015 tamién hen presentau troballos fetos en el CRA Alto Ara, en la escuela de Fiscal, ya como tutor de educación primaria.

 

Premios y mencions recibius pe’l proyeto

 

2010

Premio Esnabesar en el Charraire Fest.

 

2011

Blog finalista en el concurso de bitacoras de la Somonparty 2011 de la Feria de Balbastro.

 

2012

Finalistas en el “I certamen encuentro de escolares” del Festival de Cine de Zaragoza con el curtometrache “La cursa del submarino“, d’es ninos de la escuela de San Chuan,

 

2013

Finalistas en la categoría “Valores Educativos y Ciudadanos” del “XVIII Festival de Cine de La Almunia” con el curto “Cheleras de berano“, feto per es ninos de la escuela de Saravillo.

Finalistas en el “II certamen encuentro de escolares” del Festival de Cine de Zaragoza con es curtos de las escuelas de Bielsa (Adovina a qui se minchan esta nuet), A Espuña (A espluga asesina) y Saravillo (Lugar d’escaixalaus).

Ganadors de la primera edición del premio Paseo project Mini convocau per la Fundación Zaragoza Ciudad del Conocimiento y Ars Electronica (Austria) con es videos fetos en el curso 2011-2012 per es borches de la Clica del Cinca-Cinqueta  .

 

2014

Finalistas en la categoría “Valores Educativos y Ciudadanos” del “XIX Festival de Cine de La Almunia” con el curto de la escuela de Chistén “Uns ninos granizos“.

Ganadors del “Siñal Espiello Chicorrón”, premio otorgau per Espiello, “XII Festival Internacional de Documental Etnográfico de Sobrarbe” al proyeto de cine en aragonés que fon en el C.R.A.

Ganadors del premio “Tu heraldo de Aragón” convocau per L’Heraldo escolar con el periodico feto per es borches de Plan (Planenses pe’l mundo).

2º premio de la seción “Encuentro Audivisual de jóvenes” del Festival Internacional Cinema Jove de Valencia en la categoría de primaria con el curto de A Espuña A espluga asesina.

Finalistas en la categoría “Valores Educativos y Ciudadanos” del “XIX Festival de Cine de Zaragoza” con el curto de la escuela de Plan El diaple per las patas.

 

2015

Finalistas en la categoría “Valores Educativos y Ciudadanos” del Fescila, “XX Festival de Cine de La Almunia” con el curto de la escuela de Chistén “La tele incantada“.

Finalistas en los “Premios nacionales de cortometrajes de educación vial“.

Finalistas de la seción “Encuentro Audivisual de jóvenes” del Festival Internacional Cinema Jove de Valencia en la categoría de primaria con el curto de Plan La historia d’Alcatraz.


A %d blogueros les gusta esto: