Ya en casa

Dimpués de un cabo de semana una mica ocupau, ya son atra vez en la rutina. Si podén decir rutina a’s zaguers diyas de curso. 🙂

Ayere va estar un diya largo, con la entrega de premios del Festival de Cine de Valencia, y aparte tener que tornar dende alí ta L’Aínsa. El primer premio de la categoría A, en la que participaban la escuela de Fiscal y la De San Chuan, va dir a parar al CEIP El Crist de Meliana (Valencia) con “Amor mortal”. L’acesit el va conseguir el CRA Sella-Orxeta-Relleu de Alicante con “Xssst”.

Es dos años anteriors no heben puisto acudir al festival, pero estiaño sí, y la esperiencia ha estau buenisma. Gran organización, que amés nos ha tratau como si fuesen en casa. Fa goi que troballos fetos en escuelas chicotas de Sobrarbe haigan estau al mesmo nivel que es de centros més grans y con més recursos. Y en el caso del curto de San Chuan, viyer que se proyeta chunto con atros en atras luengas como catalán, gallego, valenciano u euskera ye un argüello. Sobre tot pensando en que el nuestro “Cine en aragonés” se fa con una hora a la semana de clase…

En fin, que la custión ye que l’año que viene podián tornar. 🙂

Anuncios

deixa unas parolas

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s


A %d blogueros les gusta esto: