Curso acabau

Y ya van tres en el C.R.A. ¡Qui me’l diba a decir!

Ta’l festival de la fin del curso von estrenar el curto qu’ hen feto en Saravillo. Se diz “Lugar d’escaixalaus”, y ta no perder el costumbre, ye una mica escrabacinau. En uns diyas el colgaré d’internet ta que’l puda viyer to’l mundo.

01

No hen teniu prous diyas de curso, asinas que no ha dau tiempo a rematar las atras 7 peliculas que hen aprestau. Tal cual se vayan rematando, i dirán salindo per aquí.

02

Ixo sí, esta fayena que queda per fer, la atrapaciaré estando desemplegau. Este ye el primer curso en el que a’s interinos nos mandan al paro en verano, y con el delito de ferlo dimpués d’habernos contratau ta tot l’año a comencipiadura de curso. Ixe ye el respeto que se tiene dende Zaragoza pe’l troballo que hen feto con l’aragonés y el resto de materias impartidas per es míos compañers en las escuelas d’estes lugars. Ya que la almenistración no para mica cuenta de que la escuela publica permita tener a toz las mesmas oportunidaz, ya meterén tot lo que se precise la chent que nos tomán en serio la educación d’es borches d’estes lugars. Yo i diré per la carrera con la cara bien alta. Atros ni an pueden salir de casa. Per bela cosa será…

Como basta agosto no se sabrá si tornaré pe’l C.R.A. Cinca-Cinqueta, y me van enseñar en casa a estar educau, tos doi las gracias a toz per sentirme como en casa en toz en lugars. Que pasez buen verano y si no nos viyén per es coles, ¡ya nos viyerén per ixas carreras!

Anuncios

Una respuesta to “Curso acabau”

  1. Chorche Says:

    Dende Zaragoza toda la mía solidaridat con tú y toz es interinos maltrataus por la Almenistración

deixa unas parolas

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s


A %d blogueros les gusta esto: