Una miqueta tarde, pero…

..ixo ye lo que i hai. U escribo en el blog, u preparo las clases, que ixo del aragonés no conoixe lo que son es libros de testo ta no más llegar a clase y enganchar. Y por la cuenta que me traye…

L’atro diya ba estar bien la presentazión del proyeuto d”animazión Luzia Dueso. Bon tener de tot: mosica, teatro, discursos, chen,… y basta nos ban dar de brendar. Que más quiers?

Bon tener a la consellera de educazión, cosa que no se beye toz es diyas per estes lugars. Ixo nos fa goi, perque paix que a la fin empezipian a tomar-se estes temas en serio dende la alministrazión.

Es ninos del C.R.A. ban estar es encargaus de meter majo el local de la Sarra con murals d’es suyos lugars, y tamién ban cantar una canzioneta de La Orquestina del Fabirol. Con Tringol, la istoria de un gato que en ba fer de todas (y que l’en ban fer!), ban acabar la presentazión. Yo cuento que el ban fer asabelo de bien, perque toz ban aplaudir a rabiar y basta ban salir en el Heraldo. Como deziban es de la Orquestina: “como no parén cuenta, esta clica nos fan blincar de la mosica!”

Anuncios

A %d blogueros les gusta esto: